Ke 11.01.2012 kello 15:17

atBusiness vahvistaa CRM-liiketoimintaansa

atBusiness Oy ja Aditro Oy ovat allekirjoittaneet sopimuksen Aditron asiakkuudenhallinta (CRM) liiketoiminnan siirtämisestä atBusinekselle 1.1.2012 alkaen. Sopimuksen myötä Aditron Microsoft Dynamics CRM-asiantuntijat sekä liiketoiminta siirtyvät atBusiness Oy:lle.

“Asiakkuudenhallinnan ratkaisut ovat yksi atBusineksen strategisista liiketoiminta-alueista ja Aditron CRM-liiketoiminta sopii toimintansa ja osaavan henkilöstönsä vuoksi erittäin hyvin kokonaisuuteemme ja vahvistaa asemaamme CRM toimittajana. Palvelemme asiakkaitamme lähes kahdensadan ammattilaisen voimin ja yhtenä Suomen johtavista Microsoft-kumppaneista omaamme laaja-alaisen ratkaisu- ja palvelutarjooman“, kommentoi atBusiness Oy:n toimitusjohtaja Juha Rokkanen.

“Liiketoiminnan siirron taustalla on strategiamme mukainen tahtotila keskittyä henkilöstö- ja taloushallinnon, sekä palkanlaskennan palveluihin ja ratkaisuihin“, kuvaa konsultointiliiketoiminnasta vastaava johtaja Tuija Keronen. “Uskon, että löysimme atBusiness Oy:stä parhaan mahdollisen kodin CRM-asiantuntijoillemme sekä CRM-asiakkaillemme“, Keronen jatkaa.

Aditron CRM-asiantuntijat siirtyvät atBusinesss Oy:n palvelukseen vanhoina työntekijöinä.

Erinomaista, että atBusiness on vahvistanut liiketoimintaansa Microsoftin CRM-ekosysteemissä“, toimitusjohtaja Ari Rahkonen Microsoft Oy:stä toteaa. “Kaupan avulla atBusiness vahvistaa jo voimakasta Microsoft-osaamiskenttäänsä ja pystyy jatkossa toimittamaan asiakkailleen entistä monipuolisempia kokonaisratkaisuja.“